Kväller

Gick hem från Elin för ett tag sen, hon behöver verkligen sova tills skolan i morgon. Gick en liten promenad med lilla syster och pratade.
Imorgon ska jag in till stan och träffa Elin efter skolan och äta lunch med henne, sen ska jag ta en spruta... det måste man tydligen göra för att börja på min skola x) .. men det är typ för att vi kommer hålla på med blod och sånt och det var skydande mot någinting, kommer inte ihåg vad den skydda mot , men men. Sen ska jag väl förbereda mig för skolan och så har jag förståss fotbolls träning på kvällen. Har saknat att spela fotboll nu, har inte blivit av på jätte länge :)



Vill bara säga att Ebba Eriksson,
min vän, min bästa vän, sedan långt långt tillbaka.
Jag älskar dej så otroligt mycket och vill aldrig skiljas åt från dig!
Visst blir det så att vi inte träffas så mycket men jag försöker
verkligen så gott jag kan.. vi har aldrig bråkat , aldrig någonsin.
Förutom när vi var jätte små om vilken barbie vi skulle ha,
men då kom alltid den här kommentaren under vårt bråk :
-Ebba?
-Ja?
-Skulle du vilja att jag brann upp?
-Nej!
-Nej, precis. Så vad har vi att bråka om egentligen?
Du är verkligen en äkta vän, en vän som alla behöver.
Jag kan inte förstå att jag fick just dig.
Du är alltid glad och ger mig energi.
Jag älskar dej min vän, lämna mig aldrig! <3





men nu måste jag gå och lägga mig

puss&kram caarolina



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0