Tjaaaa.

Tjinixen :)
Just nu sitter jag framför pappas laptop och har precis fått i mig lite mat. Ska säga att reklamutdelningen idag tog världens tid och jag var verkligen inte på humör alls, jag skrek och höll på att bra tag där, men när jobbet var klart var jag riktigt lättad. Men jag orkade inte dela ut över hela området så jag slängde lite reklam också.. måste sköta mig i fortsättningen... Imorgon är det skola igen, fy fy.. men hoppas det blir kul. Som tur var har vi ju inte fått läxor oh sånt än. Btw, resturangen igår... gissa hur mycket notan gick på? 2005 :-, dyrt ? nej verkligen inte :o...

/ Caarolina
       


Kommentarer
Postat av: pullan

så du är/sover hos din pappa ? :)<3 call me tonight :)

2009-08-23 @ 18:05:43
URL: http://jhannatheresa.blogg.se/
Postat av: lolli

men aså jag tyckte den såg jättehärlig ut de e därför :( låt mej ha kvar den :) jag ser oxå förjävig ut ;o <3333

2009-08-23 @ 18:08:22
URL: http://jhannatheresa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0