Svininfluensan :o

Shuee folket, idag kan jag inte ens beskriva hur trött jag verkligen är, vi slutade 16.30 idag... + att jag kom inte hem fören 17.15 bara för bussarna inte matchade från skolan, så jag hann inte forbollsträningen heller, + att jag gärna ville ta en glass med Micka :).. Sens jag kom hem har jag bara tittat på tv och tagit det lugnt, snart ska jag hjälpa mamma med att diska (eftersom våran diskmaskin är sönder) pust...! Snart kommer ni få lite mer smakprov på min och katternas filmer, dem är ju bara för goa ;D.. Jag har fett ont i halsen och huvudet, tänk om jag har fått svininfluensan! Jag är skit rädd för det, vill verkligen inte få det. I vår skola har de ju ställt ut bakteridödandegel utanför matsalen för att minska risken för det, måste ha med mig sånt i väskan vart jag än går! Vilket redan smarta Micka har, men jag får väl oxå börja med det. Nu har jag entligen köpt ett blogg (leopardmönster och allt!), men på affären hade de inga lås som passar till skåpen i skolan så nu måste jag vänta ännu en dag till! Men mamma lovade att köpa ett imorgon :)...

pusspuss!

/c ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0