superduper braaaaaaa.

Tjatjaa ;)

Idag fick vi veta våra klasser, och kan säga direkt att min klass blev underbar!!!!!!!!!! Jag kom ju liksom med sötisarna, Emma, Frida, Lolli, Micka, Cornelia, Ola och Liban :D:D.. vi kommer äga skolan . Sen fick vi schemat också, det var jätte bra! Förutom måndagarna när vi börjar 08.30-16.30 ! usch, men det bryr jag mig inte om eftersom min klass är bäst ;) Sen så får vi typ sluta 11.25 två dagar och sovmorgon på fredagen , fett nice. I skolan idag var det typ bråk (igen) mellan några som gick i 3:an så polisen fick komma x)... ha-ha... Nu är det i alla fall helg igen :) Idag ska jag inte göra något speciellt, imorgon kanske jag ska till Storverta på fest med Emmisen och Lolli, sen på söndag är det match, så ser min helg ut .. nu har jag bara en sak kvar att tilläga, klicka på länken nedan så får ni se vårat första inlägg på vår videoblogg! Den äger :)))))) ♥


Videobloggen ♥


Kommentarer
Postat av: Anonym

haha fett rolig video ! vilket skönt garv du har x)

2009-08-28 @ 16:47:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0