start .

Hejsan !

Tänkte börja skriva blogg , för det kan ju vara skönt att skriva av sig ibland och så :)

Tänkte alla fall börja med att berätta att idag kom jag hem från LInköping, jag har varit där sen i måndags. Jag och Johanna har hälsat på några kompisar som vi träffade i Turkiet ( Sara, Lollo, Tove, Annie), det var verkligen skiiit kul att träffa dem igen, har saknat dem så otroligt mycket ! Vi kommer snart och hälsar på er igen ska ni se :)... det blir väl oxå att jag och Lolli kommer dit till nyår och firar det med tjejerna! :) Längtar redan... lägger upp bilder sen :D

Just nu sitter jag hemma och gör inget speciellt, känner mig ganska trött efter min och Lollis lilla mini semester. Snart ska jag äta, mamma håller på där inne i köket hör jag. Vädret är ju inte precis på topp heller, vill ju att det ska vara sol de här sista dagarna på sommarlovet, men så blir det ju inte verkar det som :/... jag vill VERKLIGEN inte börja skolan, jag tänker mig bara på morgonen när man ska kliva upp och man vill verkligen bara ligga kvar i sängen... och alla prov och skit, fy... men jag får försöka se det på den ljusa sidan, ny skola, nya kompisar... det kanske inte blir så dåligt ändå. Jag få helt enkelt se :) 

puss&kram caarolina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0