Sprutan idag då

Har precis duschat och ska snart gå och lägga mig och försöka sova. Jag har ju blivigt en sån nattuggla nu för tiden x), idag fick vi böcker vi skulle ha i skolan och det hände inte så mycket mer. Jo, jag köpte en sak i kiosken där i uppehållsrummet för första gången, en god riktigt kall cola :D, efter skolan åkte jag, Lolli, Emma och Frida in till stan för jag och Emma skulle ta den riktiga sprutan nu, alltså vaccinet. Lolli skulle hämta ett kvitto där också. När vi kom in dit var jag jätte pirrig men det gjorde faktiskt inte så ont som jag trodde att det skulle göra, jag är fett stolt att jag vågade :).. annars brukar jag vara hätte rädd för sprutor! Imorgon är det fredag, då har hela skolveckan gått, kan knappt fatta det, att hela första veckan har gått, men så är det. 3:orna kommer i morgon också får väl se hur det blir x) .. Jaja, nu ska jag försöka krypa till kojs även fast klockan inte är mycket alls, men jag behöver sömn!



puss&kram Caarolina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0