Söndag

Hejhej :)

Sov hos Elin inatt, vi vaknade vid halv tio. På dagen delade jag ut reklam (vilket är mitt jobb just nu) och Elin hjälpte mig, efter reklamutdelningen så åkte vi in till stan, på bussen dit träffade vi Anthon som jag typ inte sätt på hela sommarlovet. På stan så tittade vi lite, jag köpte en ögonbrynspenna och så avslutade med att sola solarium... måste ju vara lite brun till skolstarten :) Elin börjar imorgon :o , jag börjar inte fören på tisdag, ser verkligen inte fram emot att börja skolan! Måste bestämma kläder också, har funderat på att bara ha typ jeansleggings och ett vitt linne med några armband, men jag vet inte riktigt. Jag ska förmodligen sova hemma hos Lolli dagen innan skolan, vi börjar kl 11.00, skönt med sovmorgon i alla fall, fast det spelar ju inte så stor roll nu egentligen att ha sovmorgon, det hade varit bättre att ha sovmorgon någon gång mitt i veckan när man blivit tröttare. Ikväll kommer jag säkert få lugna Elin när hon har panik för att det är hennes sista kväll på sommarlovet...




puss&kram Caarolina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0