Sista skoldagen för veckan.

Hejhej, idag var det sista skoldagen .. skönt så man äntligen kan få sova ut lite ! Idag i skolan hände det inte så mycket förutom att 3:orna kom, ganska kul att se vilka som gick där. Det var två stycken som sa till oss:
- Nej men är det blondinligan? sa en av dom.
-Tjena, han är mini Buddha, sa den andra.
- Och han är stora Buddha, hejdå!

Lite konstiga tycker jag .. men men. Efter skolan åkte jag in till stan med Lolli, Agnes och Frida , vi fikade på weynes coffee och sen gick vi och shoppade. Jag köpte ett par leggingsjeans från gina tricot för 199 :- , jätte bra pris. Efter staden åkte jag och Lolli hem till mig och chillade lite. Nu har hon åkt hem och mamma och jag har nyss ätit pizza så jag är väldigt mätt just nu och om en minut börjar en film på tv på 3:an som heter Rebound, har ingen aning om vad det är för något men vi ska alla fall titta på den. 

/ caarolina
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0