Shuuee gott folk

Tjjaa, idag har jag varit i skolan med ♥ the babies♥ , har alltid lika kul med er ;D .. Idag i skolan började det med att vi skulle göra ett engelskatest, som var feting svårt.. såklart kommer jag få IG på det... Frida och Lolli visade lite dålda talanger idag på pianot, dem var riktiga jävlar på piano! (naat).. Alla i uppehållsrummet kom typ och tittade på dem och undrade vad de höll på med x), hahha. Vi tog matkort idag också, fy va pinsamt det var att stå och hålla upp en lapp framför sig med sitt namn och personnummer på och stå och le framför kameran som en tönt (när alla tittade).  Imorgon får vi våra klasser, fett nice :D.. Hoppas verkligen min klass blir bra . Pallar verkligen inte några dryga fanskap, då döör jag kan jag lova. Men jaja, får vara glad så länge jag kan :). Imorgon är det äntligen fredag och det innebär helg! Vet inte riktigt vad jag ska göra i helgen än, men jag kommer väl på något kul som vanligt :D.. Lolli ska ju jobba hela helgen så henne kan man inte störa i alla fall ... Men det tänker jag göra ändå! Imorgon har jag sovmorgon till 10.20, skönt... jag behöver verkligen sova! Eller behöver jag ? Jag kanske sover för mycket.. (?)

Hej då, och puss på rumpan!

/c

snyggast på skolan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0