Älska den du älskar, hata den du hatar

Idag har det inte precis varit bästa dagen.. jävligt trött på morgonen, nån jävla slöja är as jobbig i skolan och ett litet bråk eller vad man ska kalla det... Jaja, i morgon kommer allt vara som vanligt igen hoppas jag.. alltså jag måste typ gå och lägga mig snart för att inte vara trött imorgon bitti, jag har blivit så jäkla lat på senaste tiden, eller ja det började redan vid slutet av 9:an och det har hållit i sig. Jag är skoltrött fast vi knappt har börjat i skolan. Idag skulle Elin och hennes klass ut i naturen och tälta xD , det gör dem för de ska lära känna varandra bättre, det låter lite skumt men är säkert kul :) Imorse när jag mötte henne på bussen hade hon två stycken jätte stora väskor och värsta mjukiskläderna x), sen träffade jag Chriss på bussen, älskade Chriss, och sen när jag var framme vid stationen såg jag Affe, Timmy, Rikard, Emil, Lucas, Markus och Kalle. Det kändes jätte konstigt att se dem från min skola påväg till andra skolor, saknar min gamla skola så jävla mycket och alla människor, man kunde verkligen göra vad man ville i min förra skola utan att skämmas, saknar det..



Om du älskar någon visa att du älskar den istället för att för att ta den förgivet innan det är för sent...



puss&kram caarolina


Kommentarer
Postat av: johanna

älskling <33

2009-08-21 @ 20:47:08
URL: http://jhanatheresa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0