73 år idag

Hejsan :)

Idag har jag varit och tittat på Albins DM-match, det gick inte så bra för dem. De förlorade med 3-0, de spelade mot Enköping. Träffade pappa där också... han sa i alla fall förlåt för det han sagt mot mig och att han vill att jag ska bo hos honom... tycker faktiskt det är lite svårt att godta ursäkten men man kan ju inte bråka föralltid. Han sa också att vi kunde göra mer saker bara han och jag, och Albin och Wilma också om dem vill. Jag tycker alla fall det är bra att han försöker. Men men, sen efter matchen åkte jag, mamma, Wilma, Albin och Gustav hem till morfar. Vi åkte till mormors grav, hon skulle ha fyllt 73 år idag, så vi var där en stund och tände ljus och gav henne blommor. Efter det åkte vi hem till morfar och åt och nu sitter jag här och gör abloslut ingenting, ska snart dricka lite te. Just nu vill jag bara åka hem så jag kan träffa Elin :D...


puss&kram caarolina


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0